- -

C2C interactions creating value in the Route of Santiago

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

C2C interactions creating value in the Route of Santiago

Mostrar el registro completo del ítem

Llinares Millán, MDC.; Garzón, D.; Navarro, S. (2016). C2C interactions creating value in the Route of Santiago. Journal of Business Research. 69(11):5448-5455. doi:10.1016/j.jbusres.2016.04.153

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/87708

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: C2C interactions creating value in the Route of Santiago
Autor: Llinares Millán, María del Carmen Garzón, Dolores Navarro, Susana
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Fecha difusión:
Resumen:
The role of interaction between customers (customer-to-customer; C2C) is a key factor when extracting value from a touristic experience. Several studies incorporate quantitative and qualitative aspects referring to ...[+]
Palabras clave: C2C , Customer-to-customer interaction , fsQCA , Qualitative comparative analysis , Route of Santiago , Vacation satisfaction , Value co-creation
Derechos de uso: Cerrado
Fuente:
Journal of Business Research. (issn: 0148-2963 )
DOI: 10.1016/j.jbusres.2016.04.153
Editorial:
Elsevier
Versión del editor: https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2016.04.153
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem