- -

Delivering educational multimedia contents through an augmented reality application: a case study on its impact on knowledge acquisition and retention

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Delivering educational multimedia contents through an augmented reality application: a case study on its impact on knowledge acquisition and retention

Mostrar el registro completo del ítem

Pérez López, DC.; Contero González, MR. (2013). Delivering educational multimedia contents through an augmented reality application: a case study on its impact on knowledge acquisition and retention. Turkish Online Journal of Educational Technology. 12(4):19-28. http://hdl.handle.net/10251/90963

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/90963

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Delivering educational multimedia contents through an augmented reality application: a case study on its impact on knowledge acquisition and retention
Autor: Pérez López, David Clemente Contero González, Manuel Roberto
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Ingeniería Gráfica - Departament d'Enginyeria Gràfica
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This paper presents a study to analyze the use of augmented reality (AR) for delivering multimedia content to support the teaching and learning process of the digestive and circulatory systems at the primary school ...[+]
Palabras clave: Augmented reality , Knowledge adquisition
Derechos de uso: Cerrado
Fuente:
Turkish Online Journal of Educational Technology. (issn: 2146-7242 )
Editorial:
Turkish Online Journal Educational Tech-Tojet
Versión del editor: http://www.tojet.net/
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/MICINN//TIN2010-21296-C02-01/ES/HERRAMIENTAS TECNOLOGICAS AVANZADAS PARA APOYO AL APRENDIZAJE ACTIVO Y ENTRENAMIENTO TECNICO/
Agradecimientos:
Spanish Ministry of Science and Innovation (Project ref. TIN2010-21296-C02-01) partially supported this work
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem