- -

Interdisciplinary and integrative learning of neuroscience in first-year Psychology students

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Interdisciplinary and integrative learning of neuroscience in first-year Psychology students

Mostrar el registro completo del ítem

Álvarez Comino, MJ.; González Cuevas, G.; Navarro Galve, B.; Velarde Fernández, E. (2015). Interdisciplinary and integrative learning of neuroscience in first-year Psychology students. En 1ST INTERNATIONAL CONFERENCE ON HIGHER EDUCATION ADVANCES (HEAD' 15). Editorial Universitat Politècnica de València. 296-302. https://doi.org/10.4995/HEAd15.2015.413

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/91638

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Interdisciplinary and integrative learning of neuroscience in first-year Psychology students
Autor: Álvarez Comino, María José González Cuevas, Gustavo Navarro Galve, Beatriz Velarde Fernández, Elena
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This work describes a novel learning experience designed by professors from four distinct first-year Psychology courses at the European University of Madrid. In general, first-year Psychology students are lacking a ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Interdisciplinarity , Neuroscience , Experiential learning , Transversality , Interprofessionalism , Psychology
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490483404
Fuente:
1ST INTERNATIONAL CONFERENCE ON HIGHER EDUCATION ADVANCES (HEAD' 15).
DOI: 10.4995/HEAd15.2015.413
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD15/paper/view/413
Título del congreso: First International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: June 24-26,2015
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem