- -

Instructional factors and over-education of university graduates

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Instructional factors and over-education of university graduates

Mostrar el registro completo del ítem

Gonzalez-Roma, V.; Hernandez, A.; Gamboa, J. (2015). Instructional factors and over-education of university graduates. En 1ST INTERNATIONAL CONFERENCE ON HIGHER EDUCATION ADVANCES (HEAD' 15). Editorial Universitat Politècnica de València. 57-60. https://doi.org/10.4995/HEAd15.2015.423

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/91639

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Instructional factors and over-education of university graduates
Autor: GONZALEZ-ROMA, VICENTE HERNANDEZ, ANA GAMBOA, JUAN
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The aim of this study is to test the role of the level of generic competences developed during University studies and the professional and practice orientation of instruction (PPOI) in the prediction of graduates’ ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Generic competences , Professional orientation of instruction , Vertical fit , Over-education
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490483404
Fuente:
1ST INTERNATIONAL CONFERENCE ON HIGHER EDUCATION ADVANCES (HEAD' 15).
DOI: 10.4995/HEAd15.2015.423
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD15/paper/view/423
Título del congreso: First International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: June 24-26,2015
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem