Valverde Padilla, Pedro José(Universitat Politècnica de València, 2018-01-05)
Aquí expongo mi Trabajo Final de Grado de tipología práctica, en el que, partiendo de Nikola Tesla se ha desarrollado un proyecto de atracción y se ha creado merchandising para un parque temático. Debido a la gran envergadura ...
Alepuz Sánchez, Rubén(Universitat Politècnica de València, 2017-09-26)
[ES] El objeto del presente proyecto es el diseño de una planta fotovoltaica de 5,8 MW de potencia pico, situada en la localidad de Almansa (Albacete).
Se trata de un huerto solar para generación y venta de energía, con ...
Gómez Debón, Elena(Universitat Politècnica de València, 2018-10-03)
[EN] My Final Degree project consists on designing a 2D platform and puzzle videogame whose title is Crystal Fate. I will be focused on the artistic and gameplay design development.
In order to reinforce the different ...
Soria de la Torre, Julián(Universitat Politècnica de València, 2019-10-29)
[ES] La finalidad del proyecto es generar uno o dos conceptos de familia de paneles acústicos, consiguiendo una correcta absorción, proponiendo materiales factibles, procesos de producción, una manera fácil y funcional de ...
Hernandis Ortuño, Bernabé(Editorial Universitat Politècnica de València, 2018-03-13)
This conference seeks new relationships between systems and design,in order to define as possible,what are the social consequences from this symbiosis. How society is transformed thus its various dimensions: cultural, ...
Saorín Pérez, José Luis; de la Torre, Jorge; Martín Dorta, Norena Natalia; Carbonell, Carlos; Contero, Manuel(Ediciones Universidad de Salamanca, 2011)
[EN] The use of mobile devices in the world of teaching is increasing every day and
the newly appeared digital tablets are taking place as the most flexible tools within the
field of education. The teaching on this device ...
Chust Fernández, Cristina(Universitat Politècnica de València, 2018-01-03)
The aim of this practical end-of-degree thesis is the design, modelling,
graphics implementation and programming of an initial level of a videogame
prototype.
This level is played in first person, and his point of view ...