- -

Los exergames como alternativa para la gamificación de las actividades curriculares de los nativos digitales

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

  • Estadisticas de Uso

Los exergames como alternativa para la gamificación de las actividades curriculares de los nativos digitales

Show full item record

Juca Maldonado, F. (2018). Los exergames como alternativa para la gamificación de las actividades curriculares de los nativos digitales. Ciencia, Técnica y Mainstreaming Social. (2):149-156. https://doi.org/10.4995/citecma.2018.9160

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/100546

Files in this item

Item Metadata

Title: Los exergames como alternativa para la gamificación de las actividades curriculares de los nativos digitales
Secondary Title: The exergames as an alternative for the gamification of the curricular activities of the digital natives
Author: Juca Maldonado, Fernando
Issued date:
Abstract:
[EN] You can not pretend to continue educating 21st century students with twentieth century methodologies, we should take advantage of the fact that we educate digital natives. As an emerging technology in the area of ...[+]


[ES] No se puede pretender continuar educando a los estudiantes del siglo XXI con metodologías del siglo XX, se debe aprovechar que educamos a nativos digitales. Como una tecnología emergente en el área de educación tenemos ...[+]
Subjects: Gamificación , Serious games , Exergames , Nativos digitales , Educación , Gamification , Digital natives , Education
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
Ciencia, Técnica y Mainstreaming Social. (eissn: 2530-7924 )
DOI: 10.4995/citecma.2018.9160
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Type: Artículo

recommendations

 

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record