- -

Aplicació de la metodologia Customer Journey per a la millora de la gestió de relacions amb el client

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Aplicació de la metodologia Customer Journey per a la millora de la gestió de relacions amb el client

Show full item record

Revert Alabort, C. (2018). Aplicació de la metodologia Customer Journey per a la millora de la gestió de relacions amb el client. http://hdl.handle.net/10251/101383

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/101383

Files in this item

Item Metadata

Title: Aplicació de la metodologia Customer Journey per a la millora de la gestió de relacions amb el client
Author: Revert Alabort, Carla
Director(s): Tomas Miquel, Jose Vicente
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Alcoy - Escola Politècnica Superior d'Alcoi
Read date / Event date:
2018-03-22
Issued date:
Abstract:
[CA] El present projecte té com objecte l'aplicació de la metodologia Customer Journey per a la millora del procés de relació amb els clients en un context empresarial reial. De forma concreta, el projecte pretén la ...[+]


[EN] The present project aims to apply the Customer Journey methodology to improve the relationship process with clients in a real business context. Specifically, the project aims to identify the points of contact with ...[+]
Subjects: Customer Journey , Màrqueting relacional , Relational marketing , Customer Relationship Management (CRM)
Copyrigths: Reserva de todos los derechos
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Grado en Administración y Dirección de Empresas-Grau en Administració i Direcció d'Empreses
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record