Mostrar el registro completo del ítem
Revert Alabort, C. (2018). Aplicació de la metodologia Customer Journey per a la millora de la gestió de relacions amb el client. http://hdl.handle.net/10251/101383
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/101383
Título: | Aplicació de la metodologia Customer Journey per a la millora de la gestió de relacions amb el client | |||
Autor: | Revert Alabort, Carla | |||
Director(es): | ||||
Entidad UPV: |
|
|||
Fecha acto/lectura: |
|
|||
Resumen: |
[CA] El present projecte té com objecte l'aplicació de la metodologia Customer Journey per a la millora del procés de relació amb els clients en un context empresarial reial. De forma concreta, el projecte pretén la ...[+]
[EN] The present project aims to apply the Customer Journey methodology to improve the relationship process with clients in a real business context. Specifically, the project aims to identify the points of contact with ...[+]
|
|||
Palabras clave: |
|
|||
Derechos de uso: | Reserva de todos los derechos | |||
Editorial: |
|
|||
Titulación: |
|
|||
Tipo: |
|