- -

Subjective assessment of university classroom environment

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

Subjective assessment of university classroom environment

Mostrar el registro completo del ítem

Castilla-Cabanes, N.; Llinares Millán, MDC.; Bravo, JM.; Blanca Giménez, V. (2017). Subjective assessment of university classroom environment. Building and Environment. 122:72-81. doi:10.1016/j.buildenv.2017.06.004

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/102171

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Subjective assessment of university classroom environment
Autor:
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Universitat Politècnica de València. Departamento de Construcciones Arquitectónicas - Departament de Construccions Arquitectòniques
Universitat Politècnica de València. Departamento de Física Aplicada - Departament de Física Aplicada
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Research into the design of learning environments is warranted as the classroom space impacts on students' wellbeing and learning performance. Studies on subjective evaluation of classrooms usually focus on the influence ...[+]
Palabras clave: Classroom attributes , Semantic differential , Student perception , Classroom environment , Kansei engineering , University classroom
Derechos de uso: Embargado
Fuente:
Building and Environment. (issn: 0360-1323 )
DOI: 10.1016/j.buildenv.2017.06.004
Editorial:
Elsevier
Versión del editor: https://doi.org/10.1016/j.buildenv.2017.06.004
Agradecimientos:
This research was supported by Ministerio de Economia y Competitividad, Spain (project TIN2013-45736-R)
Tipo: Artículo

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem