- -

An augmented reality game to support therapeutic education for children with diabetes

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

An augmented reality game to support therapeutic education for children with diabetes

Mostrar el registro completo del ítem

Calle -Bustos, AM.; Juan, M.; García García, I.; Abad Cerdá, FJ. (2017). An augmented reality game to support therapeutic education for children with diabetes. PLoS ONE. 12(9):1-23. doi:10.1371/journal.pone.0184645

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/103611

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: An augmented reality game to support therapeutic education for children with diabetes
Autor: Calle -Bustos, Andrés Marcelo Juan, M.-Carmen García García, Inmaculada Abad Cerdá, Francisco José
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Sistemas Informáticos y Computación - Departament de Sistemes Informàtics i Computació
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Therapeutic education in diabetes helps patients take responsibility for self-control of their disease, and providing technological support systems facilitates this education. In this paper, we present an augmented ...[+]
Palabras clave: Augmented Reality , Game , therapeutic education , Diabetes
Derechos de uso: Reconocimiento (by)
Fuente:
PLoS ONE. (issn: 1932-6203 )
DOI: 10.1371/journal.pone.0184645
Editorial:
Public Library of Science
Versión del editor: http://doi.org/10.1371/journal.pone.0184645
Agradecimientos:
This publication was partially supported by the Conselleria d'Educacio, Investigacio, Cultura i Esport through the grant for consolidable research groups in favour of the Computer Graphics and Multimedia group of the ai2 ...[+]
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem