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Swirl ratio and post injection strategies to improve late cycle diffusion combustion in a light-duty diesel engine

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

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Swirl ratio and post injection strategies to improve late cycle diffusion combustion in a light-duty diesel engine

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Benajes, J.; Martín, J.; García Martínez, A.; Villalta-Lara, D.; Warey, A. (2017). Swirl ratio and post injection strategies to improve late cycle diffusion combustion in a light-duty diesel engine. Applied Thermal Engineering. 123:365-376. doi:10.1016/j.applthermaleng.2017.05.101

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/103765

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Metadatos del ítem

Título: Swirl ratio and post injection strategies to improve late cycle diffusion combustion in a light-duty diesel engine
Autor:
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Máquinas y Motores Térmicos - Departament de Màquines i Motors Tèrmics
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Nitrogen oxides (NOx) and soot emissions are the most important pollutants from direct-injection diesel engines. In particular, soot formation and oxidation determine the net engine-out soot emissions. These phenomena ...[+]
Derechos de uso: Embargado
Fuente:
Applied Thermal Engineering. (issn: 1359-4311 )
DOI: 10.1016/j.applthermaleng.2017.05.101
Editorial:
Elsevier
Versión del editor: https://doi.org/10.1016/j.applthermaleng.2017.05.101
Tipo: Artículo

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