- -

Relative importance of college success predictors: fluid intelligence, crystallized intelligence, and grit

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Relative importance of college success predictors: fluid intelligence, crystallized intelligence, and grit

Mostrar el registro completo del ítem

Mete, I.; Toker, Y. (2017). Relative importance of college success predictors: fluid intelligence, crystallized intelligence, and grit. En Proceedings of the 3rd International Conference on Higher Education Advances. Editorial Universitat Politècnica de València. 1246-1254. https://doi.org/10.4995/HEAD17.2017.5568

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/104585

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Relative importance of college success predictors: fluid intelligence, crystallized intelligence, and grit
Autor: Mete, Ipek Toker, Yonca
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This study aimed to compare the predictive power of grit and two cognitive ability tests of fluid and crystallized intelligence used for university admission on the success of college students in Turkey. Utilizing ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Fluid inteligence , Crystallized intelingece , Knowledge text , Academic success , Grit , Investment theory
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490485903
Fuente:
Proceedings of the 3rd International Conference on Higher Education Advances.
DOI: 10.4995/HEAD17.2017.5568
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD17/paper/view/5568
Título del congreso: Third International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: June 21-23,2017
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem