- -

TPACK: un modelo para analizar prácticas docentes universitarias. El caso de una docente experta

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

TPACK: un modelo para analizar prácticas docentes universitarias. El caso de una docente experta

Show full item record

Flores, FA.; Ortiz, M.; Buontempo, M. (2018). TPACK: un modelo para analizar prácticas docentes universitarias. El caso de una docente experta. 119-136. doi:10.4995/redu.2018.8804

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/105302

Files in this item

Item Metadata

Title: TPACK: un modelo para analizar prácticas docentes universitarias. El caso de una docente experta
Secondary Title: TPACK: a model to analyze university teaching practices. The case of an expert teacher
Author:
Issued date:
Abstract:
[EN] In this article we analyze the teaching practice of a teacher of the subject Distance Education of the Degree in Educational Sciences, from the dimensions of the TPACK model. The framework of the article ...[+]


[ES] En este artículo analizamos desde las dimensiones del modelo TPACK la praxis docente de una profesora de la asignatura Educación a Distancia de la Licenciatura en Ciencias de la Educación en el marco del proyecto: ...[+]
Subjects: Educación superior , Profesor de universidad , Ciencias de la Educación , Educación a distancia , Tecnología educacional , Conocimiento didáctico tecnológico del contenido , Estudio de casos , Higher education , University professor , Education sciences , Long distance education , Educational technology , Technological pedagogical content knowledge , Study of cases
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
DOI: 10.4995/redu.2018.8804
Publisher version: https://doi.org/10.4995/redu.2018.8804
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record