- -

Aprendizaje y evaluación de competencias en el alumnado universitario de Ciencias Sociales

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Aprendizaje y evaluación de competencias en el alumnado universitario de Ciencias Sociales

Show full item record

Prieto García, J.; Alarcón Rubio, D.; Fernández Portero, C. (2018). Aprendizaje y evaluación de competencias en el alumnado universitario de Ciencias Sociales. 193-210. doi:10.4995/redu.2018.8941

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/105314

Files in this item

Item Metadata

Title: Aprendizaje y evaluación de competencias en el alumnado universitario de Ciencias Sociales
Secondary Title: Learning and assessment about competences in Social Sciences university students
Author: Prieto García, J.R. Alarcón Rubio, D. Fernández Portero, C.B.
Issued date:
Abstract:
[EN] On the new European Higher Education Area the students exercise their academic and professional competences. From the formative approach, the learning develops the acquisition of basic competences such as team ...[+]


[ES] En el nuevo Espacio Europeo de Educación Superior el alumnado ejercita sus competencias académicas y profesionales. Desde este en-foque formativo, el aprendizaje desarrolla la adquisición de competencias genéricas ...[+]
Subjects: Aprendizaje cooperativo , Aprendizaje orientado hacia la evaluación , Competencias profesionales , Educación Superior , Evaluación entre iguales , Cuaderno de equipo , Ciencias Sociales , Cooperative learning , Learning-oriented assessment , Specifics competences , Higher education , Peer assessment , Team notebook , Socials Sciences
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
DOI: 10.4995/redu.2018.8941
Publisher version: https://doi.org/10.4995/redu.2018.8941
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record