- -

University students and virtual learning environments: motivation, effectiveness and satisfaction

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

University students and virtual learning environments: motivation, effectiveness and satisfaction

Mostrar el registro completo del ítem

Romero Forteza, F.; Oltra Albiach, MÀ.; Pardo Coy, R. (2015). University students and virtual learning environments: motivation, effectiveness and satisfaction. Social and Economic Revue. 1(4):50-54. http://hdl.handle.net/10251/105862

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/105862

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: University students and virtual learning environments: motivation, effectiveness and satisfaction
Autor: Romero Forteza, Francesca Oltra Albiach, Miquel Àngel Pardo Coy, Rosa
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Lingüística Aplicada - Departament de Lingüística Aplicada
Fecha difusión:
Resumen:
Higher Education is based increasingly on use of Virtual Learning Environments (VLE), regardless of the degree or type of matter being taught. In this research we explain a comparative study that we conducted in three ...[+]
Palabras clave: Virtual learning environments , ICT , Motivation , Higher education
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Fuente:
Social and Economic Revue. (issn: 1336-3727 )
Editorial:
Fakulta sociálno-ekonomických vz&#357
ahov Tren&#269
ianskej univerzity Alexandra Dub&#269
eka
Versión del editor: https://fsev.tnuni.sk/revue/
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem