- -

Development of an integrated communication concept from the fairs point of view in the age of digitalization explained at the example of the Hannover fair appearance realized by Siemens

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Development of an integrated communication concept from the fairs point of view in the age of digitalization explained at the example of the Hannover fair appearance realized by Siemens

Mostrar el registro completo del ítem

Seifert, JNES. (2018). Development of an integrated communication concept from the fairs point of view in the age of digitalization explained at the example of the Hannover fair appearance realized by Siemens. http://hdl.handle.net/10251/106635

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/106635

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Development of an integrated communication concept from the fairs point of view in the age of digitalization explained at the example of the Hannover fair appearance realized by Siemens
Autor: Seifert, Johanna Naomi Elke Susanne
Director(es): Segarra Oña, María del Val
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Facultad de Administración y Dirección de Empresas - Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses
Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Fecha acto/lectura:
2018-07-20
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The master thesis deals with all communication activities around the Hannover Messe, realized by the communication department of Siemens under the influence of the current mega trend “digital transformation”. The ...[+]
Palabras clave: Brand-to-Demand (B2D) , Hannover Messe , Communication , Siemens , Digitalization , Hannover , Germany , Alemania
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Titulación: Máster Universitario en Gestión de Empresas, Productos y Servicios-Màster Universitari en Gestió D'Empreses, Productes i Serveis
Tipo: Tesis de máster

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem