- -

Integración de OpenSceneGraph en el UPV Game Kernel

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Integración de OpenSceneGraph en el UPV Game Kernel

Show full item record

Medina Patón, M. (2018). Integración de OpenSceneGraph en el UPV Game Kernel. http://hdl.handle.net/10251/107649

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/107649

Files in this item

Item Metadata

Title: Integración de OpenSceneGraph en el UPV Game Kernel
Author: Medina Patón, Miguel
Director(s): Mollá Vayá, Ramón Pascual
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Sistemas Informáticos y Computación - Departament de Sistemes Informàtics i Computació
Universitat Politècnica de València. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Informàtica
Read date / Event date:
2018-07-13
Issued date:
Abstract:
[ES] En este trabajo se busca integrar la librería de gráficos OpenSceneGraph en el motor de videojuegos UPV Game Kernel de forma transparente con el fin de añadir nuevas funcionalidades, mejorar las ya existentes y ...[+]


[CA] Este treball busca integrar la llibrería de gràfics OpenSceneGraph en el motor de videojocs UPV Game Kernel de manera transparent amb la finalitat de afegir nova funcionalitat, millorar la ja existent i facilitar ...[+]


[EN] This project inteds to transparently integrate the OpenSceneGraph graphics library into the UPV Game Kernel videogame engine in order to add new functionalities and improve the already existing while facilitating ...[+]
Subjects: OSG , OpenSceneGraph , Videojuegos , UPV Game Kernel , UGK , Space Invaders , Videogames
Copyrigths: Reconocimiento (by)
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Grado en Ingeniería Informática-Grau en Enginyeria Informàtica
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record