- -

Emergency and Civil Protection: Curriculum Design for 30 Hours of Instructional Time

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

Emergency and Civil Protection: Curriculum Design for 30 Hours of Instructional Time

Mostrar el registro completo del ítem

Jordá Rodríguez, A. (2011). Emergency and Civil Protection: Curriculum Design for 30 Hours of Instructional Time. Journal of Homeland Security and Emergency Management. 8(2):1-15. doi:10.2202/1547-7355.1908

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/108049

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Emergency and Civil Protection: Curriculum Design for 30 Hours of Instructional Time
Autor:
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This paper describes the experience of designing the curriculum and teaching the subject of Emergency and Civil Protection in a master's program in Spain, from 2006 to the present. With the restrictions set by key ...[+]
Palabras clave: Emergency management , Civil protection , Curriculum , Master's program
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Fuente:
Journal of Homeland Security and Emergency Management. (issn: 1547-7355 )
DOI: 10.2202/1547-7355.1908
Editorial:
Walter de Gruyter GmbH
Versión del editor: https://doi.org/10.2202/1547-7355.1908
Tipo: Artículo

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem