- -

Projecte d'identitat corporativa i disseny de producte. Polar Valencia

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Projecte d'identitat corporativa i disseny de producte. Polar Valencia

Mostrar el registro sencillo del ítem

Ficheros en el ítem

dc.contributor.advisor Sanchis Gandía, Álvaro es_ES
dc.contributor.advisor Cucala Félix, Antonio es_ES
dc.contributor.author Ferrero Gramage, Miriam es_ES
dc.date.accessioned 2018-09-28T08:40:24Z
dc.date.available 2018-09-28T08:40:24Z
dc.date.created 2018-07-13
dc.date.issued 2018-09-28 es_ES
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10251/108543
dc.description.abstract En aquesta memòria s'ha dut a terme la recerca del marc teòric que ens ha ajudat a contextualitzar el que més tard serà la part pràctica del projecte. En aquesta recerca s'han buscat els esdeveniments més puntuals i significatius en el desenvolupament del logotip i del disseny tèxtil per poder entendre l'actualitat, s'ha analitzat la marca i també el seu àmbit. Tot seguit s'ha realitzat la descripció de la metodologia que hem emprat per al desenvolupament del projecte, tant el de la nova imatge de la marca i el seu manual d'identitat corporativa com el del disseny dels calcetins, l'etiquetatge i l'envàs d'aquests. Hem descrit els processos de treball des dels primers esbossos fins a la producció dels arts finals. es_ES
dc.description.abstract In this report has been carried out the investigation of the theoretical framework that has helped us contextualize what will later be the practical part of the project. In this research we have looked for the most specific and significant events in the development of the logo and textile design in order to understand the current situation, the brand and its scope have been analyzed. The description of the methodology that we have used for the development of the project, both the one of the new image of the brand and its corporate identity manual as well as the design of the socks, the labeling and the container of these, has been made. We have described the work processes from the first sketches to the production of the final arts. es_ES
dc.format.extent 34 es_ES
dc.language Catalán es_ES
dc.publisher Universitat Politècnica de València es_ES
dc.rights Reserva de todos los derechos es_ES
dc.subject Marca corporativa es_ES
dc.subject embalatge es_ES
dc.subject disseny tèxtil es_ES
dc.subject pattern. es_ES
dc.subject brand es_ES
dc.subject logo es_ES
dc.subject packaging es_ES
dc.subject textil design es_ES
dc.subject.classification PINTURA es_ES
dc.subject.other Grado en Bellas Artes-Grau en Belles Arts es_ES
dc.title Projecte d'identitat corporativa i disseny de producte. Polar Valencia es_ES
dc.type Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado es_ES
dc.rights.accessRights Abierto es_ES
dc.contributor.affiliation Universitat Politècnica de València. Departamento de Pintura - Departament de Pintura es_ES
dc.contributor.affiliation Universitat Politècnica de València. Centro de Investigación Arte y Entorno - Centre d'Investigació Art i Entorn es_ES
dc.contributor.affiliation Universitat Politècnica de València. Facultad de Bellas Artes - Facultat de Belles Arts es_ES
dc.description.bibliographicCitation Ferrero Gramage, M. (2018). Projecte d'identitat corporativa i disseny de producte. Polar Valencia. http://hdl.handle.net/10251/108543 es_ES
dc.description.accrualMethod TFGM es_ES
dc.relation.pasarela TFGM\65760 es_ES


Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem