- -

Redesigning a case study for the assessment of ethical responsibility

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Redesigning a case study for the assessment of ethical responsibility

Mostrar el registro completo del ítem

Boza, A.; Fernández-Diego, M.; Cuenca, L.; Ruiz Font, L. (2017). Redesigning a case study for the assessment of ethical responsibility. INTED proceedings (Online). 6677-6682. doi:10.21125/inted.2017.1545

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/109188

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Redesigning a case study for the assessment of ethical responsibility
Autor: Boza, Andres Fernández-Diego, Marta Cuenca, L. Ruiz Font, Leonor
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This work presents the redesign of an activity (case study) that has been carried out over the last three years in the course Deontology and Professionalism for 2nd year students of the Informatics Engineering Degree ...[+]
Palabras clave: Design of activities , Scoring rubrics , Assessment of competences , Case studies
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
ISBN: 978-84-617-8491-2
Fuente:
INTED proceedings (Online). (eissn: 2340-1079 )
DOI: 10.21125/inted.2017.1545
Editorial:
International Association of Technology, Education and Development
Versión del editor: http://doi.org/10.21125/inted.2017.1545
Título del congreso: 11th International Technology, Education and Development Conference (INTED 2017)
Lugar del congreso: Valencia
Fecha congreso: Marzo 06-08,2017
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/UPV/PIME 2015-2016/A15/ES/DAICE – Diseño de actividades para la competencia de Innovación, Creatividad y Emprendimiento en grado y máster/
Agradecimientos:
This research has been carried out under the project of innovation and educational improvement (PIME/A15) 'DAICE - Design of activities for the Innovation, Creativity and Entrepreneurship Competence' funded by the Universitat ...[+]
Tipo: Artículo Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem