- -

Identifying the effectiveness of e-learning platforms among students using Eye-Tracking technology

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

Identifying the effectiveness of e-learning platforms among students using Eye-Tracking technology

Mostrar el registro completo del ítem

Chivu, R.; Turlacu, L.; Stoica, I.; Radu, A. (2018). Identifying the effectiveness of e-learning platforms among students using Eye-Tracking technology. Editorial Universitat Politècnica de València. 621-628. doi:10.4995/HEAD18.2018.8046

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/109613

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Identifying the effectiveness of e-learning platforms among students using Eye-Tracking technology
Autor:
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The emergence of computers has led to a rapid evolution of the learning environment. In recent decades, new information and communication technology tools have contributed to major changes in learning. In this way, ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , E-learning , Eye-tracking
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490486900
Fuente:
4th International Conference on Higher Education Advances (HEAD'18).
DOI: 10.4995/HEAD18.2018.8046
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18/paper/view/8046
Título del congreso: Fourth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: Junio 20-22,2018
Tipo: Comunicación en congreso Capítulo de libro
URL: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem