- -

Organic produce: a study of consumer and specialist distributor preferences

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Organic produce: a study of consumer and specialist distributor preferences

Show full item record

Sánchez, M.; Sanjuán, AI.; Gil Roig, JM.; Gracia, A.; Soler, F. (2002). Organic produce: a study of consumer and specialist distributor preferences. Economía Agraria y Recursos Naturales - Agricultural and Resource Economics. 2(2):93-114. doi:10.7201/earn.2002.02.05

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/109907

Files in this item

Item Metadata

Title: Organic produce: a study of consumer and specialist distributor preferences
Secondary Title: Estudio de las preferencia de consumidores y distribuidores especializados respecto del producto ecológico
Author:
Issued date:
Abstract:
[EN] Increasing concern about food security and environmental consevation might enhance demand for ecological food products. However, consumption has not kept pace with production. Higher prices than conventional food ...[+]


[ES] La creciente preocupación por la seguridad alimentaria y la mayor sensibilidad al deterioro medioambiental pueden favorecer la expansión de los productos ecológicos. No obstante, el consumo de este tipo de productos ...[+]
Subjects: Productos ecológicos , Segmentación de mercados , Consumidores , Distribuidores , Análisis conjunto , Organic food products , Market segmentation , Consumers , Distributors , Conjoint analysis
Copyrigths: Reserva de todos los derechos
Source:
Economía Agraria y Recursos Naturales - Agricultural and Resource Economics. (issn: 1578-0732 ) (eissn: 2174-7350 )
DOI: 10.7201/earn.2002.02.05
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.7201/earn.2002.02.05
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record