- -

DISEÑO GRÁFICO. IDENTIDAD CORPORATIVA DE UNA MARCA.Mexican Street Food

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

DISEÑO GRÁFICO. IDENTIDAD CORPORATIVA DE UNA MARCA.Mexican Street Food

Show full item record

López Martínez, R. (2018). DISEÑO GRÁFICO. IDENTIDAD CORPORATIVA DE UNA MARCA.Mexican Street Food. http://hdl.handle.net/10251/110110

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/110110

Files in this item

Item Metadata

Title: DISEÑO GRÁFICO. IDENTIDAD CORPORATIVA DE UNA MARCA.Mexican Street Food
Author:
Director(s): Rodríguez Calatayud, María Nuria
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Pintura - Departament de Pintura
Universitat Politècnica de València. Facultad de Bellas Artes - Facultat de Belles Arts
Read date / Event date:
2018-09-12
Issued date:
Abstract:
[EN] Project that collects the process of design of corporate identity of a Mexican restaurant of fast food called Mexican Street Food. In him they cover from the first ideas and outlines, until the final election of the ...[+]


[ES] Este proyecto recoge todo el proceso del diseño de la identidad corporativa de una empresa. Concretamente, consiste en la creación de la identidad de un establecimiento de comida rápida. Se trata de un encargo real ...[+]
Subjects: Identidad corporativa , identidad visual , logotipo , restaurante mexicano , fast food , Corporate Identity , Visual Identity , Logo , Mexican Restaurant
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial (by-nc)
degree: Máster Universitario en Producción Artística-Màster Universitari en Producció Artística
Type: Tesis de máster

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record