Resumen:
|
Aquest TFG (Treball Final de Grau) reflexiona sobre la interacció entre la producció artística, la vida, la pedagogia, les noves tecnologies, les xarxes socials i les polítiques inclusives, enteses com a valors universals. ...[+]
Aquest TFG (Treball Final de Grau) reflexiona sobre la interacció entre la producció artística, la vida, la pedagogia, les noves tecnologies, les xarxes socials i les polítiques inclusives, enteses com a valors universals. El projecte s¿ubica en l¿àmbit educatiu de l¿ensenyament secundari i utilitza les xarxes socials d¿Internet com ara Instagram com a plataformes que emmagatzemen informació visual (fotografia i vídeo) relacionada amb la producció artística i la vida de la meua figura com a professor i com a persona; del meu alumnat (d¿ESO i Batxillerat); i d¿altres persones com ara familiars, amics i diferents artistes.
La manera en la qual es planteja aquesta experiència en Instagram genera tot un seguit de pedagogies invisibles, expandides i disruptives que serveixen per a connectar amb l¿alumnat d¿una manera més propera, humana, motivadora, eficient i directa.
Els principals objectius d¿aquest projecte són millorar la relació alumnat-professorat; aprendre a estimar l¿art i la vida d¿una manera més creativa; i omplir l¿escola, la vida i el món de valors com ara el respecte, la igualtat, la multiculturalitat, la diversitat i la convivència.
[-]
This DFD (Degree Final Dissertation) focuses on the interaction among different universal values, such as artistic production, life, pedagogy, new technologies, social networks and inclusive politics. Being set in a Secondary ...[+]
This DFD (Degree Final Dissertation) focuses on the interaction among different universal values, such as artistic production, life, pedagogy, new technologies, social networks and inclusive politics. Being set in a Secondary Education context (also in A Levels studies) uses social networks, such as Instagram, as visual information storing platforms for photography and video, all related to my role, both as a teacher and an individual, as well as to all the people related to the project: mainly students, relatives, friends and other artists.
The method in which this experience has been raised in Instagram generates a wide range of invisible, disrupted and extensive pedagogies connected to the students in a more human, motivating, efficient and direct way.
The main aims of this project are to improve the relationship between students and teachers; to learn to love arts and life in a more creative way; and to promote values such as respect, equality, multiculturalism, diversity and coexistence in school, life and the world.
[-]
|