- -

Manuals d’identitat corporativa per a empreses: El cas Mirlans

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Manuals d’identitat corporativa per a empreses: El cas Mirlans

Show full item record

Arcos Pellicer, E. (2018). Manuals d’identitat corporativa per a empreses: El cas Mirlans. http://hdl.handle.net/10251/110594

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/110594

Files in this item

Item Metadata

Title: Manuals d’identitat corporativa per a empreses: El cas Mirlans
Author:
Director(s): Escudero Fernández, Sofia
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Ingeniería Gráfica - Departament d'Enginyeria Gràfica
Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia
Read date / Event date:
2018-09-25
Issued date:
Abstract:
En aquestes pàgines anem a tractar els Manuals d Identitat Corporativa des de distintes perspectives, defenent en tot moment la seua importància dins el món empresarial a l hora de consolidar la imatge corporativa d una ...[+]


The following work focuses on the realization of an identity guidelines for Mirlans, a make up brand. A preliminary study will be realized, to know the concepts that relate graphic design and companie's world, and capture ...[+]
Subjects: Disseny gràfic , Empresa , Manual d Identitat , Imatge corporativa , Comunicació visual , Graphic design , Company , Identity guidelines , Corporative image , Visual communication
Copyrigths: Reserva de todos los derechos
degree: Grado en Comunicación Audiovisual-Grau en Comunicació Audiovisual
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record