- -

Manuals d’identitat corporativa per a empreses: El cas Mirlans

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

Manuals d’identitat corporativa per a empreses: El cas Mirlans

Mostrar el registro completo del ítem

Arcos Pellicer, E. (2018). Manuals d’identitat corporativa per a empreses: El cas Mirlans. http://hdl.handle.net/10251/110594

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/110594

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Manuals d’identitat corporativa per a empreses: El cas Mirlans
Autor:
Director(es): Escudero Fernández, Sofia
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Ingeniería Gráfica - Departament d'Enginyeria Gràfica
Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia
Fecha acto/lectura:
2018-09-25
Fecha difusión:
Resumen:
En aquestes pàgines anem a tractar els Manuals d Identitat Corporativa des de distintes perspectives, defenent en tot moment la seua importància dins el món empresarial a l hora de consolidar la imatge corporativa d una ...[+]


The following work focuses on the realization of an identity guidelines for Mirlans, a make up brand. A preliminary study will be realized, to know the concepts that relate graphic design and companie's world, and capture ...[+]
Palabras clave: Disseny gràfic , Empresa , Manual d Identitat , Imatge corporativa , Comunicació visual , Graphic design , Company , Identity guidelines , Corporative image , Visual communication
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Titulación: Grado en Comunicación Audiovisual-Grau en Comunicació Audiovisual
Tipo: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem