- -

Descripció i avaluació de tècniques de monetització passiva de llocs web temàtics

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Descripció i avaluació de tècniques de monetització passiva de llocs web temàtics

Show full item record

Tomás Villagrasa, L. (2018). Descripció i avaluació de tècniques de monetització passiva de llocs web temàtics. http://hdl.handle.net/10251/110857

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/110857

Files in this item

Item Metadata

Title: Descripció i avaluació de tècniques de monetització passiva de llocs web temàtics
Author:
Director(s): Orduña Malea, Enrique Lopezosa García, Carlos
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Comunicación Audiovisual, Documentación e Historia del Arte - Departament de Comunicació Audiovisual, Documentació i Història de l'Art
Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia
Read date / Event date:
2018-09-27
Issued date:
Abstract:
El SEM (Search Engine Marketing) es un conjunto de acciones, estrategias y técnicas orientadas a aumentar la visibilidad y el tráfico de usuarios hacia determinados sitios web gracias a los motores de búsqueda, especialmente ...[+]


SEM (Search Engine Marketing) is a set of actions, strategies and techniques aimed at increasing the visibility and traffic of users to certain websites through search engines, especially the tools that these engines make ...[+]
Subjects: Search engine marketing , monetización , sitios web temáticos , Google , Motores de búsqueda , Marketing web , Web marketing
Copyrigths: Reserva de todos los derechos
degree: Máster Universitario en Contenidos y Aspectos Legales en la Sociedad de la Información-Màster Universitari en Continguts i Aspectes Legals en la Societat de la Informació
Type: Tesis de máster

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record