- -

Manual de Identidad corporativa de un Centro de Secundaria

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Manual de Identidad corporativa de un Centro de Secundaria

Mostrar el registro sencillo del ítem

Ficheros en el ítem

dc.contributor.advisor Rubió Sanvalero, Carlos Miguel es_ES
dc.contributor.author Samit Blasco, Pepa es_ES
dc.coverage.spatial east=-0.29102227738485453; north=39.67577648644769; name=Carrer Clot del Moro, s/n, 46500 Sagunt, Valencia, Espanya es_ES
dc.date.accessioned 2018-10-29T13:02:18Z
dc.date.available 2018-10-29T13:02:18Z
dc.date.created 2018-07-26
dc.date.issued 2018-10-29 es_ES
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10251/111504
dc.description.abstract [EN] This document includes my Final Project of Degree, which aims to generate a proposal on the development of the corporate visual identity of a secondary school located in the town of Sagunto (Valencia). Detailing the objectives and explaining their function. First of all, we must know the center’s field of action and its characteristics. Once the guidelines on which we are going to work have been defined, the designer must look for sources of inspiration and create a brand defined by images and words. The process is explained for the creation of the manual, it is explained and detailed with images, complications and solutions. A summary is made of the points that make up the manual and a sample of some of its pages is displayed. We analyze the costs when doing this manual and others such as stationery, merchandising, etc. We will explain the working time, the sample of the acts carried out, the complications and the challenges during the realization of this work. Finally we will show the way to overcome all these problems and the results obtained. es_ES
dc.description.abstract [CA] Aquest document recolleix el meu Treball Final de Grau, el cual preten generar una proposta sobre el desenvolupament de la identitat visual corporativa d’un centre de secundaria situat en la població de Sagunt (València). Detallant els objectius i explicant la seua funció. Primerament hem de conèixer el camp d’acció del centre i les seues característiques. Un vegada definides les pautes sobre les que anem a treballar, el dissenyador deu buscar fonts d’inspiració i crear una marca definida per imatges i paraules. S’explica el procés realitzat per a la creació del manual, s’explica i se detalla amb imatges, complicacions i solucions. Es menta un resum dels punts que componen el manual i es visualitza una mostra d’algunes de les seues pàgines. Analitzem els costos a l’hora de realitzar aquest manual i també altres com papereria, marxandatge, etc. Explicarem el temps de treball, la mostra dels actes realitzats, les complicacions i els reptes al llarg de la realització de aquest treball. Finalment mostrarem el mode de superar tots aquests problemes i els resultats obtinguts. es_ES
dc.format.extent 95 es_ES
dc.language Catalán es_ES
dc.publisher Universitat Politècnica de València es_ES
dc.rights Reserva de todos los derechos es_ES
dc.subject Redesign es_ES
dc.subject Corporate graphic design es_ES
dc.subject High school es_ES
dc.subject Center es_ES
dc.subject Visual es_ES
dc.subject Idea es_ES
dc.subject Aplicació es_ES
dc.subject Application es_ES
dc.subject Esbós es_ES
dc.subject Disseny es_ES
dc.subject Centre es_ES
dc.subject Institut secundaria es_ES
dc.subject Disseny gràfic corporatiu es_ES
dc.subject Manual identitat corporativa es_ES
dc.subject Redisseny es_ES
dc.subject Sketch es_ES
dc.subject Design es_ES
dc.subject Manual corporate identity es_ES
dc.subject.classification EXPRESION GRAFICA EN LA INGENIERIA es_ES
dc.subject.other Grado en Ingeniería en Diseño Industrial y Desarrollo de Productos-Grau en Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes es_ES
dc.title Manual de Identidad corporativa de un Centro de Secundaria es_ES
dc.type Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado es_ES
dc.rights.accessRights Cerrado es_ES
dc.contributor.affiliation Universitat Politècnica de València. Departamento de Ingeniería Gráfica - Departament d'Enginyeria Gràfica es_ES
dc.contributor.affiliation Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingeniería del Diseño - Escola Tècnica Superior d'Enginyeria del Disseny es_ES
dc.description.bibliographicCitation Samit Blasco, P. (2018). Manual de Identidad corporativa de un Centro de Secundaria. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/111504 es_ES
dc.description.accrualMethod TFGM es_ES
dc.relation.pasarela TFGM\80107 es_ES


Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem