- -

Revisión sistemática de literatura de las variables clave del proceso de co-creación en las instituciones de educación superior

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Revisión sistemática de literatura de las variables clave del proceso de co-creación en las instituciones de educación superior

Show full item record

Ribes-Giner, G.; Perelló Marín, MR.; Pantoja-Diaz, O. (2017). Revisión sistemática de literatura de las variables clave del proceso de co-creación en las instituciones de educación superior. TEC Empresarial. 11(3):41-53. http://hdl.handle.net/10251/111709

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/111709

Files in this item

Item Metadata

Title: Revisión sistemática de literatura de las variables clave del proceso de co-creación en las instituciones de educación superior
Secondary Title: Literature review of the key variables of the co-creation process in higher education institutions
Author:
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Issued date:
Abstract:
[EN] Value co-creation has been broadly developed as a new paradigm in management innovation. It allows companies and customers to create value through interaction. However, it has not been examined in depth in Higher ...[+]


[ES] La co-creación de valor ha sido ampliamente desarrollada como un nuevo paradigma en la gestión de la innovación, permitiendo a empresas y clientes crear valor a través de las interacciones entre los diferentes ...[+]
Subjects: Co-creación , Participación comunicativa , Confianza , Satisfacción , Lealtad , Educación superior , Significant learning , Teaching Strategy , Collaborative leaning , Case study , Roleplay
Copyrigths: Reserva de todos los derechos
Source:
TEC Empresarial. (issn: 1659-2395 )
Publisher:
Instituto Tecnologico de Costa Rica
Publisher version: http://revistas.tec.ac.cr/index.php/tec_empresarial/article/view/3365
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record