- -

Measuring the social responsibility of European companies: a goal programming approach

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Measuring the social responsibility of European companies: a goal programming approach

Mostrar el registro completo del ítem

García-Martínez, G.; Guijarro, F.; Poyatos-León, JÁ. (2019). Measuring the social responsibility of European companies: a goal programming approach. International Transactions in Operational Research. 26(3). doi:10.1111/itor.12438

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/115242

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Measuring the social responsibility of European companies: a goal programming approach
Autor: García-Martínez, Gabriel Guijarro, Francisco Poyatos-León, Juan Ángel
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Economía y Ciencias Sociales - Departament d'Economia i Ciències Socials
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Corporate social responsibility (CSR) can be measured by a number of different criteria, some of which are similar to each other, while others can be manifestly contrary to the general tendency. This means that some ...[+]
Palabras clave: Social behavior , EIRIS, Goal programming , Dimensionality reduction
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Fuente:
International Transactions in Operational Research. (issn: 0969-6016 )
DOI: 10.1111/itor.12438
Editorial:
Blackwell Publishing
Versión del editor: http://doi.org/10.1111/itor.12438
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem