- -

Caso de estudio: Palma Kids. Una escuela infantil Montessori

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

  • Estadisticas de Uso

Caso de estudio: Palma Kids. Una escuela infantil Montessori

Show full item record

Pérez Marín, R. (2017). Caso de estudio: Palma Kids. Una escuela infantil Montessori. http://hdl.handle.net/10251/116620

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/116620

Files in this item

Item Metadata

Title: Caso de estudio: Palma Kids. Una escuela infantil Montessori
Author: Pérez Marín, Rosa
Director(s): Sentieri Omarrementeria, Carla
Read date / Event date:
2017-11-16
Issued date:
Abstract:
[ES] La aparición de nuevos métodos pedagógicos requiere una reinterpretación de la arquitectura escolar tradicional que ya conocíamos, ya que éstos necesitan de una respuesta por parte del edificio para poder llevarse a ...[+]


[EN] The development of new teaching methos requires a reintrepretation of the traditional architecture of schools with wich we are familiar. These new teaching methods need a response from the building itself to be able ...[+]


[CA] L’aparició de nous mètodes pedagògics requereix una reinterpretació de l’arquitectura escolar tradicional que ja coneixíem, ja que aquests, necessiten d’una resposta per part de l’edifici per a poder dur-se a terme. ...[+]
Subjects: Aprendizaje , Learning , Architectonic space , Espacio arquitectónico , Montessori (método educativo) , Montessori (educational method) , School architecture , Arquitectura escolar , Escuela infantil , Educación , Nursery , Education , Palma Kids (Paterna, Valencia)
Copyrigths: Reserva de todos los derechos
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Grado en Fundamentos de la Arquitectura-Grau en Fonaments de l'Arquitectura
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

Location


 

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record