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Kindertivity: Usability and Communicability Strategies for Interactive Surfaces and Pre-Kindergarten Children

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

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Kindertivity: Usability and Communicability Strategies for Interactive Surfaces and Pre-Kindergarten Children

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Nácher Soler, VE. (2019). Kindertivity: Usability and Communicability Strategies for Interactive Surfaces and Pre-Kindergarten Children [Tesis doctoral no publicada]. Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/Thesis/10251/116833

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/116833

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Título: Kindertivity: Usability and Communicability Strategies for Interactive Surfaces and Pre-Kindergarten Children
Autor:
Director(es): Jaén Martínez, Francisco Javier
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Sistemas Informáticos y Computación - Departament de Sistemes Informàtics i Computació
Fecha acto/lectura:
2019-01-18
Fecha de fin de embargo: 2020-01-18
Resumen:
[ES] La tecnología multi-táctil se ha convertido en una de las más emergentes tras experimentar un enorme crecimiento desde sus pasos iniciales en los años ochenta hasta su amplia aceptación y uso en la actualidad. Por una ...[+]


[CAT] La tecnologia multi-tàctil s'ha convertit en una de les més emergents després d'experimentar un enorme creixement des dels seus passos inicials als anys vuitanta fins l'actualitat on es àmpliament acceptada i utilitzada. ...[+]


[EN] Multi-touch technology has become one of the most emergent technologies and has had an enormous growth since its initial steps in the eighties to be widespread accepted and used in the present. On the one hand, ...[+]
Palabras clave: Children-Computer Interaction , Pre-kindergarten , Touch Interaction , Tablets , Education , Multi-touch Interaction , Gestures , Usability Evaluation , Communicability , Visual Languages , Directional Awareness
Derechos de uso: Embargado
DOI: 10.4995/Thesis/10251/116833
Tipo: Tesis doctoral

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