- -

Programming the monthly agricultural marketing: The case of Almeria (Spain) horticultural crops

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Programming the monthly agricultural marketing: The case of Almeria (Spain) horticultural crops

Show full item record

Pérez-Mesa, JC. (2011). Programming the monthly agricultural marketing: The case of Almeria (Spain) horticultural crops. Economía Agraria y Recursos Naturales - Agricultural and Resource Economics. 8(1):21-35. https://doi.org/10.7201/earn.2008.01.02

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/117666

Files in this item

Item Metadata

Title: Programming the monthly agricultural marketing: The case of Almeria (Spain) horticultural crops
Secondary Title: Programación de la comercialización mensual agraria: El caso de los cultivos hortícolas en la provincia de Almería
Author: Pérez-Mesa, Juan Carlos
Issued date:
Abstract:
[EN] This article analyses the programming of farm production, understood not only as the choice among several crops but also as their temporal distribution. First the programming of the production for an individual company ...[+]


[ES] Este artículo trata sobre la programación de la producción agraria, entendida no sólo como la selección entre varios cultivos sino, también, como la distribución temporal de los mismos. Primero se estudia la programación ...[+]
Subjects: Exportación , Optimización , Planificación , Programación matemática , Export , Optimization , Planning , Mathematical programming
Copyrigths: Reserva de todos los derechos
Source:
Economía Agraria y Recursos Naturales - Agricultural and Resource Economics. (issn: 1578-0732 ) (eissn: 2174-7350 )
DOI: 10.7201/earn.2008.01.02
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.7201/earn.2008.01.02
Thanks:
Se agradecen los valiosos comentarios realizados por los evaluadores anónimos.Este artículo forma parte del proyecto de investigación PROFIT “Coordinación en tiempo real entre empresas del sector productor comercializador ...[+]
Type: Artículo

Location


 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record