- -

Entendiendo la programación visual en el desarrollo de videojuegos

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Entendiendo la programación visual en el desarrollo de videojuegos

Show full item record

Roque López, MÁ. (2019). Entendiendo la programación visual en el desarrollo de videojuegos. Con A de Animación. (9):92-100. https://doi.org/10.4995/caa.2019.11336

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/118509

Files in this item

Item Metadata

Title: Entendiendo la programación visual en el desarrollo de videojuegos
Secondary Title: Understanding Visual Scripting in Videogames Development
Author:
Issued date:
Abstract:
[EN] This article synthesizes the experience in visual programming acquired during the last years by the research group IDECA (research and development of audiovisual content) in the development of audiovisual projects and ...[+]


[ES] Este artículo sintetiza la experiencia en programación visual adquirida durante los últimos años por el grupo de investigación IDECA (investigación y desarrollo de contenidos audiovisuales) en el desarrollo de proyectos ...[+]
Subjects: Videojuego , Blender , Unreal , Programación visual , Videogame , Visual Scripting
Copyrigths: Embargado
Source:
Con A de Animación. (issn: 2173-6049 ) (eissn: 2173-3511 )
DOI: 10.4995/caa.2019.11336
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/caa.2019.11336
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record