- -

Aproximaciones estéticas en los medios sociales: Realidad aumentada, arte y snapchat

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Aproximaciones estéticas en los medios sociales: Realidad aumentada, arte y snapchat

Show full item record

Urdaneta García, DDJ. (2019). Aproximaciones estéticas en los medios sociales: Realidad aumentada, arte y snapchat. ANIAV - Revista de Investigación en Artes Visuales. (4):55-67. https://doi.org/10.4995/aniav.2019.11225

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/118674

Files in this item

Item Metadata

Title: Aproximaciones estéticas en los medios sociales: Realidad aumentada, arte y snapchat
Secondary Title: Aesthetic approaches in the social media: Augmented reality, art and snapchat
Author:
Issued date:
Abstract:
[EN] The present investigation intends to generate through a documentary and phenomenological analysis an aesthetic approach that helps to understand the artistic practices developed in Augmented Reality in the public ...[+]


[ES] La presente investigación pretende generar mediante un análisis documental y fenomenológico una aproximación estética que ayude a comprender las prácticas artísticas desarrolladas en Realidad Aumentada en el espacio ...[+]
Subjects: Arte , Realidad aumentada , Estética , Espacio público , Art , Augmented reality , Aesthetic , Public space
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
ANIAV - Revista de Investigación en Artes Visuales. (eissn: 2530-9986 )
DOI: 10.4995/aniav.2019.11225
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/aniav.2019.11225
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record