- -

Experimental investigation of the effect of orifices inclination angle in multihole diesel injector nozzles. Part 2-Spray characteristics

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Experimental investigation of the effect of orifices inclination angle in multihole diesel injector nozzles. Part 2-Spray characteristics

Mostrar el registro completo del ítem

Payri, R.; Salvador, FJ.; De La Morena, J.; Pagano, V. (2018). Experimental investigation of the effect of orifices inclination angle in multihole diesel injector nozzles. Part 2-Spray characteristics. Fuel. 213:215-221. https://doi.org/10.1016/j.fuel.2017.07.076

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/122914

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Experimental investigation of the effect of orifices inclination angle in multihole diesel injector nozzles. Part 2-Spray characteristics
Autor: Payri, Raul Salvador, Francisco Javier De La Morena, Joaquín Pagano, Vincenzo
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Máquinas y Motores Térmicos - Departament de Màquines i Motors Tèrmics
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Diesel spray development is a key research topic due to its impact on the combustion characteristics. On the current paper, the effect of the orifices inclination angle on the spray penetration characteristics is ...[+]
Palabras clave: Nozzle , Diesel , Inclination , Sprya , Visualization
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Fuente:
Fuel. (issn: 0016-2361 )
DOI: 10.1016/j.fuel.2017.07.076
Editorial:
Elsevier
Versión del editor: http://doi.org/10.1016/j.fuel.2017.07.076
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/MINECO//TRA2015-67679-C2-1-R/ES/ESTUDIO DE LA INTERACCION CHORRO-PARED EN CONDICIONES REALISTAS DE MOTOR/
Agradecimientos:
This work was partly sponsored by "Ministerio de Economia y Competitividad", of the Spanish Government, in the frame of the Project "Estudio de la interaccion chorro-pared en condiciones realistas de motor", Reference ...[+]
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem