- -

Reflexiones sobre la integración de Twitter en educación superior a partir de una experiencia educativa con estudiantes de maestro

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Reflexiones sobre la integración de Twitter en educación superior a partir de una experiencia educativa con estudiantes de maestro

Show full item record

Pérez, A.; Tur, G.; Darder, A.; Marín, V. (2019). Reflexiones sobre la integración de Twitter en educación superior a partir de una experiencia educativa con estudiantes de maestro. REDU. Revista de Docencia Universitaria. 17(1):89-104. https://doi.org/10.4995/redu.2019.11302

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/123077

Files in this item

Item Metadata

Title: Reflexiones sobre la integración de Twitter en educación superior a partir de una experiencia educativa con estudiantes de maestro
Secondary Title: Reflections of Twitter integration in higher education based on an educational experience with student teachers
Author: Pérez, A. Tur, G. Darder, A. Marín, V.
Issued date:
Abstract:
[EN] The use of social media in education has been broadly discussed in the literature and different educational experiences have been proposed in higher education to get students to value them as a powerful aids for ...[+]


[ES] El uso de los medios sociales en educación ha sido ampliamente discutido en la literatura y se han propuesto diversas experiencias educativas en educación superior para lograr que los estudiantes las valoren no sólo ...[+]
Subjects: Enseñanza superior , Programa de formación de docentes , Medios sociales , Cognición , Comunicación interactiva , Innovación pedagógica , Higher education , Teacher education curriculum , Social media , Cognition , Interactive communication , Teaching method innovations
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
REDU. Revista de Docencia Universitaria. (issn: 1887-4592 )
DOI: 10.4995/redu.2019.11302
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/redu.2019.11302
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record