- -

Teaching Music Historical Literacy Using Video Clips

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Teaching Music Historical Literacy Using Video Clips

Mostrar el registro completo del ítem

November, N. (2019). Teaching Music Historical Literacy Using Video Clips. En HEAD'19. 5th International Conference on Higher Education Advances. Editorial Universitat Politècnica de València. 469-477. https://doi.org/10.4995/HEAD19.2019.9395

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/123896

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Teaching Music Historical Literacy Using Video Clips
Autor: November, Nancy
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Four professionally-created, student-presented, three- to five-minute videos were integrated into two undergraduate music history courses at the University of Auckland, to support the development of key historical ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , History pedagogy , Student-based learning , Music history , Literacy , Online learning , Video clips
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490486610
Fuente:
HEAD'19. 5th International Conference on Higher Education Advances. (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAD19.2019.9395
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD19/paper/view/9395
Título del congreso: Fifth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, Spain
Fecha congreso: Junio 26-28, 2019
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem