- -

Successful factors and barriers for e-commerce business within fashion industry

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Successful factors and barriers for e-commerce business within fashion industry

Show full item record

Datsko, E. (2019). SUCCESSFUL FACTORS AND BARRIERS FOR E-COMMERCE BUSINESS WITHIN FASHION INDUSTRY. http://hdl.handle.net/10251/124237

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/124237

Files in this item

Item Metadata

Title: Successful factors and barriers for e-commerce business within fashion industry
Author:
Director(s): Segarra Oña, María del Val
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Universitat Politècnica de València. Facultad de Administración y Dirección de Empresas - Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses
Read date / Event date:
2019-07-11
Issued date:
Abstract:
[EN] The purpose of this Final Thesis is to identify and examine the success factors for a well-functioning e-commerce business and challenges within the fashion industry with a focus on B2C e-commerce fashion companies ...[+]


[ES] El propósito de esta Tesis Final es identificar y examinar los factores de éxito en un negocio de comercio electrónico en la industria de la moda, limitado al segmento B2C y con enfoque internacionales. Las principales ...[+]
Subjects: Fashion sector , e-commerce , Retail industry , Business opportunities , Industria minorista , Sector de la moda , Moda , Industria de la moda , Comercio electrónico , Oportunidades de negocio , Comercio online
Copyrigths: Reserva de todos los derechos
degree: Máster Universitario en Gestión de Empresas, Productos y Servicios-Màster Universitari en Gestió d'Empreses, Productes i Serveis
Type: Tesis de máster

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record