- -

Visualizing constructive alignment in the process of course design

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Visualizing constructive alignment in the process of course design

Mostrar el registro completo del ítem

Laperrouza, M.; Lanarès, J.; Sylvestre, E. (2019). Visualizing constructive alignment in the process of course design. En HEAD'19. 5th International Conference on Higher Education Advances. Editorial Universitat Politècnica de València. 869-874. https://doi.org/10.4995/HEAD19.2019.9330

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/124341

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Visualizing constructive alignment in the process of course design
Autor: Laperrouza, Marc Lanarès, Jacques Sylvestre, Emmanuel
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Course design in higher education is often approached in a very linear and text-based manner. The paper presents a visual tool in the form of a canvas aimed at accompanying teachers in the design of courses. The canvas ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Visual approaching , Constructive alignment , Course design , Modellling
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490486610
Fuente:
HEAD'19. 5th International Conference on Higher Education Advances. (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAD19.2019.9330
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD19/paper/view/9330
Título del congreso: Fifth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, Spain
Fecha congreso: Junio 26-28, 2019
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem