- -

Critical thinking in PBL: Development of a bespoke tool for critical thinking

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Critical thinking in PBL: Development of a bespoke tool for critical thinking

Mostrar el registro completo del ítem

Ali, N.; Crawford, R.; Horn, M. (2019). Critical thinking in PBL: Development of a bespoke tool for critical thinking. En HEAD'19. 5th International Conference on Higher Education Advances. Editorial Universitat Politècnica de València. 513-520. https://doi.org/10.4995/HEAD19.2019.9366

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/124534

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Critical thinking in PBL: Development of a bespoke tool for critical thinking
Autor: Ali, Nazim Crawford, Russell Horn, Margaux
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] As an active learning strategy, problem based learning (PBL) puts the emphasis on students being responsible for their learning (Hmelo-Silver and Barrows 2006). Although it is student-centred, PBL facilitators can ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , PBL , Critical thinking , Check understanding , Facilitation
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490486610
Fuente:
HEAD'19. 5th International Conference on Higher Education Advances. (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAD19.2019.9366
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD19/paper/view/9366
Título del congreso: Fifth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, Spain
Fecha congreso: Junio 26-28, 2019
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem