Mostrar el registro completo del ítem
Pardo-Ballester, C. (2019). Assessing L2 listening in CALL and listening strategy use. En HEAD'19. 5th International Conference on Higher Education Advances. Editorial Universitat Politècnica de València. 1355-1364. https://doi.org/10.4995/HEAD19.2019.9487
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/125247
Título: | Assessing L2 listening in CALL and listening strategy use | |
Autor: | Pardo-Ballester, Cristina | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] This longitudinal study examines students’ learning strategies of 222 Spanish intermediate learners when taking several listening tests. It also examines the effect of different instructional formats (online-hybrid ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD19/paper/view/9487 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|