Mostrar el registro sencillo del ítem
dc.contributor.advisor | Claramunt Busó, Francisco Javier | es_ES |
dc.contributor.author | Pérez Núñez, Àngels | es_ES |
dc.date.accessioned | 2019-09-12T08:00:44Z | |
dc.date.available | 2019-09-12T08:00:44Z | |
dc.date.created | 2019-07-11 | es_ES |
dc.date.issued | 2019-09-12 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10251/125601 | |
dc.description.abstract | [ES] El projecte que s¿analitza a continuació consta d¿aquesta memòria escrita a mode de reflexió i de sis sèries, realitzades sobre tela i paper, on la pintura amb la seua senzilla i mínima intervenció busca donar visibilitat a l¿acció sobre el suport, la qual a la pintura tradicional quedava relegada a un segon plànol. El suport es separa del bastidor i es transforma en una superfície autònoma amb qualitats matèriques i formals. Així mateix es contempla una cerca de solucions formals, des de diferents punts de vista, que permeten un desenvolupament continu de la forma, mitjançant l¿ús del plec, l¿empremta i el residu com a recursos pictòrics. A més, ampliem els límits establerts a la pintura tradicional amb la incorporació de recursos digitals i l¿exploració de les possibilitats objectuals, sempre des d¿un punt de vista pictòric. | es_ES |
dc.description.abstract | [EN] The project that is analysed below consists in this written memory as a reflection and in six series, made on canvas and paper, where painting with its simple and minimal intervention seeks to give visibility to action on support, which in traditional painting was relegated to a second plane. The support is separated from the frame and is transformed into an autonomous surface with formal and material qualities. Moreover, take formal solutions search into account, from different points of view, which allow a continuous development of the form, through the use of fold, vestige and waste as pictorial resources. In addition, we extend the limits established in traditional painting with the incorporation of digital resources and the exploration of the objectual possibilities, always from a pictorial point of view. | en_EN |
dc.language | Catalán | es_ES |
dc.publisher | Universitat Politècnica de València | es_ES |
dc.rights | Reserva de todos los derechos | es_ES |
dc.subject | Pintura | es_ES |
dc.subject | Tela | es_ES |
dc.subject | Paper | es_ES |
dc.subject | Plec | es_ES |
dc.subject | Empremta | es_ES |
dc.subject | Residu | es_ES |
dc.subject | Acció | es_ES |
dc.subject | Abstracció | es_ES |
dc.subject | Paint | en_EN |
dc.subject | Canvas | en_EN |
dc.subject | Fold | en_EN |
dc.subject | Vestige | en_EN |
dc.subject | Waste | en_EN |
dc.subject | Action | en_EN |
dc.subject | Abstract | en_EN |
dc.subject.classification | PINTURA | es_ES |
dc.subject.other | Grado en Bellas Artes-Grau en Belles Arts | es_ES |
dc.title | En doble. El pliego, la huella y el residuo como recursos pictóricos | es_ES |
dc.type | Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado | es_ES |
dc.rights.accessRights | Abierto | es_ES |
dc.contributor.affiliation | Universitat Politècnica de València. Departamento de Pintura - Departament de Pintura | es_ES |
dc.contributor.affiliation | Universitat Politècnica de València. Centro de Investigación Arte y Entorno - Centre d'Investigació Art i Entorn | es_ES |
dc.contributor.affiliation | Universitat Politècnica de València. Facultad de Bellas Artes - Facultat de Belles Arts | es_ES |
dc.description.bibliographicCitation | Pérez Núñez, À. (2019). En doble. El pliego, la huella y el residuo como recursos pictóricos. http://hdl.handle.net/10251/125601 | es_ES |
dc.description.accrualMethod | TFGM | es_ES |
dc.relation.pasarela | TFGM\106572 | es_ES |