Mostrar el registro sencillo del ítem
dc.contributor.advisor | Poveda Coscollá, María del Carmen | es_ES |
dc.contributor.author | Zapater Caballero, Trinidad | es_ES |
dc.date.accessioned | 2019-10-08T16:00:18Z | |
dc.date.available | 2019-10-08T16:00:18Z | |
dc.date.created | 2019-09-09 | |
dc.date.issued | 2019-10-08 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10251/127783 | |
dc.description.abstract | [EN] Here is exposed the conceptual and artistic process of the making of a Visual Development project that revolves around the rol game. Using learned drawing techniques for the initial sketches in the design of the characters and objects, painting for techniques such as watercolor and acrylic; sculpture for knowledge and experimentation of various materials in preproduction; layout and formats for the application of premises for printing and techniques learned in project methodology such as brainstorming or concept maps.animed at creating a personal and creative world that, while being backed up by visual and theoretical references, is cohesive with the literary work. | es_ES |
dc.description.abstract | [ES] En esta memoria se expone el proceso conceptual y artístico de la realización de un juego de rol: Aegis. Se han utilizado técnicas aprendidas en dibujo para los esbozos iníciales en el diseño de los personajes y objetos, pintura para técnicas como acuarela y acrílico y escultura para la experimentación de materiales en la preproducción. Se ha hecho especial hincapie¿ en desenvolver un mundo personal, original y creativo. | es_ES |
dc.language | Español | es_ES |
dc.publisher | Universitat Politècnica de València | es_ES |
dc.rights | Reserva de todos los derechos | es_ES |
dc.subject | Concept Art | es_ES |
dc.subject | diseño de personajes | es_ES |
dc.subject | desarrollo visual | es_ES |
dc.subject | preproducción | es_ES |
dc.subject | ilustración | es_ES |
dc.subject | fantasía. | es_ES |
dc.subject | character design | es_ES |
dc.subject | visual development | es_ES |
dc.subject | preproduction | es_ES |
dc.subject | illustration | es_ES |
dc.subject | fantasy. | es_ES |
dc.subject.classification | DIBUJO | es_ES |
dc.subject.other | Grado en Bellas Artes-Grau en Belles Arts | es_ES |
dc.title | Aegis. Juego de rol | es_ES |
dc.type | Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado | es_ES |
dc.rights.accessRights | Cerrado | es_ES |
dc.contributor.affiliation | Universitat Politècnica de València. Departamento de Dibujo - Departament de Dibuix | es_ES |
dc.contributor.affiliation | Universitat Politècnica de València. Facultad de Bellas Artes - Facultat de Belles Arts | es_ES |
dc.description.bibliographicCitation | Zapater Caballero, T. (2019). Aegis. Juego de rol. http://hdl.handle.net/10251/127783 | es_ES |
dc.description.accrualMethod | TFGM | es_ES |
dc.relation.pasarela | TFGM\101074 | es_ES |