- -

Los estudiantes como mediadores escolares. La asunción del rol

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Los estudiantes como mediadores escolares. La asunción del rol

Show full item record

Mozo Llusià, M.; Armengol Asparó, MC. (2019). Los estudiantes como mediadores escolares. La asunción del rol. Revista sobre la infancia y la adolescencia. (17):1-20. https://doi.org/10.4995/reinad.2019.11403

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/130165

Files in this item

Item Metadata

Title: Los estudiantes como mediadores escolares. La asunción del rol
Secondary Title: Students mediators. The assumption of the role
Author: Mozo Llusià, Marta Armengol Asparó, Maria Carme
Issued date:
Abstract:
[ES] Existen numerosos estudios relacionados con el proceso de implantación y funcionamiento de la mediación escolar pero es difícil encontrar literatura relacionada con las condiciones que influyen en la identificación ...[+]


[EN] There are many studies about the mediation and the implementation process of mediations, but is hard to find literature about the conditions that have influence in the mediator’s identification with his role. The ...[+]
Subjects: Alumnado mediador , Diálogo , Educación para la paz , Mediación , Solución de conflictos , Conflict resolution , Dialogue , Education for peace , Mediation , Student mediation
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
Revista sobre la infancia y la adolescencia. (eissn: 2174-7210 )
DOI: 10.4995/reinad.2019.11403
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/reinad.2019.11403
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record