Mostrar el registro completo del ítem
Blanco Chuecos, CJ. (2019). Optimization strategy for the combination of high-pressure and low-pressure EGR to reduce fuel consumption and NOx emissions in a light duty commercial vehicle. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/130818
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/130818
Título: | Optimization strategy for the combination of high-pressure and low-pressure EGR to reduce fuel consumption and NOx emissions in a light duty commercial vehicle | |||
Otro titulo: |
|
|||
Autor: | Blanco Chuecos, Carlos Javier | |||
Director(es): | Pandey, Varun | |||
Entidad UPV: |
|
|||
Fecha acto/lectura: |
|
|||
Resumen: |
[ES] El presente trabajo aborda una alternativa basada en modelado para la optimización del consumo de combustible y de las emisiones de NOx en un motor Diesel; creando una calibración óptima basada en mapas para la partición ...[+]
[EN] This work presents a model-based approach for optimizing both fuel consumption and NOx emissions, for a given Diesel engine, creating a map-based optimal calibration for LP-HP EGR split, regarding the engine operating ...[+]
|
|||
Palabras clave: |
|
|||
Derechos de uso: | Reserva de todos los derechos | |||
Editorial: |
|
|||
Titulación: |
|
|||
Tipo: |
|