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Phenomenological methodology for assessing the influence of flow conditions on the acoustic response of exhaust aftertreatment systems

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

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Phenomenological methodology for assessing the influence of flow conditions on the acoustic response of exhaust aftertreatment systems

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Torregrosa, AJ.; Arnau Martínez, FJ.; Piqueras, P.; Sanchis-Pacheco, EJ.; Tartoussi, H. (2017). Phenomenological methodology for assessing the influence of flow conditions on the acoustic response of exhaust aftertreatment systems. Journal of Sound and Vibration. 396:289-306. https://doi.org/10.1016/j.jsv.2017.02.033

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/132135

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Título: Phenomenological methodology for assessing the influence of flow conditions on the acoustic response of exhaust aftertreatment systems
Autor: Torregrosa, A. J. Arnau Martínez, Francisco José Piqueras, P. Sanchis-Pacheco, Enrique José Tartoussi, H.
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Máquinas y Motores Térmicos - Departament de Màquines i Motors Tèrmics
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The increasing limits of standards on aerosol and gaseous emissions from internal combustion engines have led to the progressive inclusion of different exhaust aftertreatment systems (EATS) as a part of the powertrain. ...[+]
Palabras clave: Aftenreatment system , Acoustics , Transfer matrix , Test , Modelling
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Fuente:
Journal of Sound and Vibration. (issn: 0022-460X )
DOI: 10.1016/j.jsv.2017.02.033
Editorial:
Elsevier
Versión del editor: https://doi.org/10.1016/j.jsv.2017.02.033
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/MINECO//TRA2013-40853-R/ES/DESARROLLO DE NUEVAS TECNICAS DE LIMITACION DE LA PERDIDA DE PRESION EN DPFS PARA REDUCIR LAS EMISIONES Y EL CONSUMO DE LOS MOTORES DIESEL/
Agradecimientos:
This work has been partially supported by the Spanish Ministerio de Economia y Competitividad through Grant no. TRA2013-40853-R. Additionally, the Ph.D. student E.J. Sanchis has been funded by a grant from Universitat ...[+]
Tipo: Artículo

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