- -

Big Data Analysis Tools Combined with AHP for Improving Bank Services Sales

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Big Data Analysis Tools Combined with AHP for Improving Bank Services Sales

Mostrar el registro completo del ítem

Mayor-Vitoria, F.; Garcia-Bernabeu, A.; Pla Santamaría, D.; Salas-Molina, F.; Nor Aida, AR. (2019). Big Data Analysis Tools Combined with AHP for Improving Bank Services Sales. International Journal of Recent Scientific Research. 10(12):36216-36224. https://doi.org/10.24327/ijrsr.2019.1012.4882

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/136161

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Big Data Analysis Tools Combined with AHP for Improving Bank Services Sales
Autor: Mayor-Vitoria, Fernando Garcia-Bernabeu, Ana Pla Santamaría, David Salas-Molina, Francisco Nor Aida, Abdul Rahman
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Economía y Ciencias Sociales - Departament d'Economia i Ciències Socials
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This paper deals with two important issues related to the decision making in the financial field: Big Data and Multicriteria Decision Making (MCDM) methods. To handle the combination between them, we apply the so-called ...[+]
Palabras clave: Analytic Hierarchy Process , Decisionmaking , Client selection , Research priorities , Sales professionals , Artificial intelligence
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
Fuente:
International Journal of Recent Scientific Research. (eissn: 0976-3031 )
DOI: 10.24327/ijrsr.2019.1012.4882
Editorial:
Bioscience Research and Educational Trust
Versión del editor: https://doi.org/10.24327/ijrsr.2019.1012.4882
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem