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Procedural modeling historical buildings for serious games

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Procedural modeling historical buildings for serious games

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Besuievsky, G.; Patow, G. (2013). Procedural modeling historical buildings for serious games. Virtual Archaeology Review. 4(9):160-166. https://doi.org/10.4995/var.2013.4268

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/138664

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Título: Procedural modeling historical buildings for serious games
Autor: Besuievsky, Gonzalo Patow, Gustavo
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] In this paper we target the goal of obtaining detailed historical virtual buildings, like a castle or a city old town, through a methodology that facilitates their reconstruction. We allow having in a short time ...[+]


[ES] En este trabajo apuntamos al objetivo de obtener edificios históricos virtuales con alto nivel de detalle, como por ejemplo un castillo o un barrio de una ciudad antigua, a través de una metodología que facilite ...[+]
Palabras clave: Modelado procedural , Arquitectura histórica , Procedural modeling , Historical architecture
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Fuente:
Virtual Archaeology Review. (eissn: 1989-9947 )
DOI: 10.4995/var.2013.4268
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Versión del editor: https://doi.org/10.4995/var.2013.4268
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/MICINN//TIN2010-20590-C02-02/ES/AVANCES EN REALIDAD VIRTUAL PARA APLICACIONES PUNTERAS-UDG/
Agradecimientos:
We would like to thank Adriana Desplans for help with the Carcassonne prototype. This work was partially funded with grant TIN2010-20590-C02-02 from Ministerio de Ciencia e Innovación, Spain.
Tipo: Artículo

References

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