- -

Statistical Analysis of Students Behavioral and Attendance Habits in Engineering Education

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Statistical Analysis of Students Behavioral and Attendance Habits in Engineering Education

Mostrar el registro completo del ítem

Ibáñez, V.; Pérez-Rubio, S.; Silva, J.; Tamarit Muñoz, S. (2019). Statistical Analysis of Students Behavioral and Attendance Habits in Engineering Education. Educational Sciences: Theory & Practice. 19(4):48-64. https://doi.org/10.12738/estp.2019.4.004

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/139364

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Statistical Analysis of Students Behavioral and Attendance Habits in Engineering Education
Autor: Ibáñez, Vanessa Pérez-Rubio, Sergio Silva, Josep Tamarit Muñoz, Salvador
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Sistemas Informáticos y Computación - Departament de Sistemes Informàtics i Computació
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This study aims at quantifying the relationship between the marks of students and their seating position in the classroom. The study is cross-sectional, quantitative, observational, and correlational. It analyzed data ...[+]
Palabras clave: Classroom seating , Learning , Evaluation , Classroom , Marks
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Fuente:
Educational Sciences: Theory & Practice. (issn: 1303-0485 )
DOI: 10.12738/estp.2019.4.004
Editorial:
Egitim Danismanligi ve Arastirmalari Merkezi - EDAM
Versión del editor: https://doi.org/10.12738/estp.2019.4.004
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/GVA//PROMETEOII%2F2015%2F013/ES/SmartLogic: Logic Technologies for Software Security and Performance/
info:eu-repo/grantAgreement/MINECO//TIN2016-76843-C4-1-R/ES/METODOS RIGUROSOS PARA EL INTERNET DEL FUTURO/
Agradecimientos:
This work has been partially supported by MINECO/AEI/FEDER (EU), under grant TIN2016-76843-C4-1-R; and Generalitat Valenciana, under grant PROMETEO-II/2015/013 (SmartLogic).
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem