- -

Consideraciones sobre una experiencia en Orientación en la Facultad de Ingeniería - Universidad Nacional de Entre Ríos

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Consideraciones sobre una experiencia en Orientación en la Facultad de Ingeniería - Universidad Nacional de Entre Ríos

Show full item record

Perassi, M.; Doval Temporelli, A. (2014). Consideraciones sobre una experiencia en Orientación en la Facultad de Ingeniería - Universidad Nacional de Entre Ríos. REDU. Revista de Docencia Universitaria. 12(2):403-420. https://doi.org/10.4995/redu.2014.5656

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/139957

Files in this item

Item Metadata

Title: Consideraciones sobre una experiencia en Orientación en la Facultad de Ingeniería - Universidad Nacional de Entre Ríos
Secondary Title: Considerations about a Counseling experience in the Faculty of Engineering-Universidad Nacional de Entre Ríos.
Author:
Issued date:
Abstract:
[ES] Este trabajo presenta diferentes instancias y dispositivos de Orientación que se han implementado en una institución universitaria pública argentina durante diez años, y analiza los temas que aparecen como más ...[+]


[EN] The present work presents the different strategies and instruments concerning Vocational guidance that have been implemented at a state university in Argentina for ten years, together with an analysis of the most ...[+]
Subjects: Tutoring , Educational guidance , Vocational guidance , Counselling , Occupational choice , Universities , Tutoría , Orientación pedagógica , Orientación profesional , Asesoramiento , Elección profesional , Universidad
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
REDU. Revista de Docencia Universitaria. (issn: 1887-4592 ) (eissn: 1887-4592 )
DOI: 10.4995/redu.2014.5656
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/redu.2014.5656
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record