- -

La evaluación del aprendizaje en red mediante blogs y rúbricas: ¿complementos o suplementos?

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

La evaluación del aprendizaje en red mediante blogs y rúbricas: ¿complementos o suplementos?

Show full item record

Bartolomé Pina, AR.; Martínez-Figueira, E.; Tellado-González, F. (2014). La evaluación del aprendizaje en red mediante blogs y rúbricas: ¿complementos o suplementos?. REDU. Revista de Docencia Universitaria. 12(1):159-176. https://doi.org/10.4995/redu.2014.6430

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/140018

Files in this item

Item Metadata

Title: La evaluación del aprendizaje en red mediante blogs y rúbricas: ¿complementos o suplementos?
Secondary Title: Networked learning assessment through blogs and rubrics: complements or supplements?
Author: Bartolomé Pina, Antonio R. Martínez-Figueira, Esther Tellado-González, Fernando
Issued date:
Abstract:
[ES] Este artículo está relacionado con el uso de blogs y rúbricas como recursos en la evaluación del aprendizaje en red con el fin de valorar si estas herramientas pueden actuar como complementos o suplementos en dicho ...[+]


[EN] This article is related to the use of blogs and rubrics as resources in networked learning assessment in order to value if these tools could serve as complement or supplement in the process. The sample was composed ...[+]
Subjects: E-rubrics , Peer assessment , Foreign languages , Digital resources , Virtual learning environments , E-rúbricas , Coevaluación , Lenguas extranjeras , Materiales digitales , Entornos virtuales de aprendizaje
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
REDU. Revista de Docencia Universitaria. (issn: 1887-4592 ) (eissn: 1887-4592 )
DOI: 10.4995/redu.2014.6430
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/redu.2014.6430
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record